loading...

تولید کننده مخزن کامپوزیت

مخزن کامپوزیت: مخازن کامپوزیت از جنس کامپوزیت است که الیاف شیشه با ترکیب مدول بسیار بالای الیاف شیشه و خواص مقاوم به خوردگی و شرایط محیطی رزین های پلیمری پا به عرصه صنعت گذاشتند. مخازن کامپوزیت به دل

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران بازدید : 6 چهارشنبه 29 بهمن 1399 زمان : 13:03 نظرات (0)

مخزن کامپوزیت:

مخازن کامپوزیت از جنس کامپوزیت است که الیاف شیشه با ترکیب مدول بسیار بالای الیاف شیشه و خواص مقاوم به خوردگی و شرایط محیطی رزین های پلیمری پا به عرصه صنعت گذاشتند. مخازن کامپوزیت به دلیل استحکام، طول عمر بیشترف وزن سبک و نیاز به نگهداری و تعمیرات بسیار کم در ساخت مخازن نگهداری مایعات به ویژه مخزن کامپوزیت آب و مخازن سیالات خورنده مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. مخزن کامپوزیت به دلیل تقویت شدگی این الیاف از مقاومت بالایی برخوردار هستند و نفوذ در آن بسیار پایین و شاید غیر ممکن است. مواد کامپوزیت تقویت شده با الیاف شیشه را می توان از بهترین انواع برای نگهداری مخزن آب شرب و مخزن برای سایز سیالات دانست.

ویژگی های مخزن کامپوزیت:

·        وزن سبک

·        قابلیت حمل آسان

·        نصب آسان در محل

·        ساخته شده از الیاف شیشه

·        فاقد زنگ زدگی و خوردگی

·        بدون هزینه و یا خرابی مجدد

·        قابل نصب به عنوان مخزن هوایی

·        قابلیت ساخت در قطر های مختلف

·        ساخت مخازن سفارشی در هر قطر و ارتفاعی

·        قابلیت نصب در زیر زمین به عنوان مخزن دفنی

·        مخازن نگهداری مواد شیمیایی و مناسب مخزن اسید

·        استفاده از الیاف شیشه با کیفیت در ساخت مخزن کامپوزیت

مزیت های مخزن کامپوزیت:

·        مقاوم به خوردگی

·        سبک و قابل حمل

·        هزینه تعمیز پایین

·        استحکام بسیار بالا

·        عدم نفوذ نور خورشید

·        قابلیت ساخت در محل

·        عدم نیاز به نگهداری خاص

·        قابلیت ساخت در ابعاد مختلف

·        مناسب برای نگهداری آب شرب

·        قابلیت ساخت در اشکال مختلف

قابلیت تولید متنوع مخازن کامپوزیتی:

مخازن کامپوزیتی در ابعاد و اندازه‌ های مختلف با خصوصیات متنوع قابل‌ طراحی و تولید هستند. با استفاده از نرم ‌افزار های مهندسی موجود، توانایی تولید مخازن با ظرفیت 1 تا 85 متر مکعب را دارا بوده که این ظرفیت با توجه به درخواست مشتری قابل ‌تغییر است و ضمن در صورت اتصال مخازن به یک دیگر امکان ساخت مخازن صد ها متر مکعبی نیز وجود دارد.

دوام و عمر طولانی مخازن کامپوزیتی:

مخازن کامپوزیتی به علت مقاومت مناسب در شرایط جوی مختلف و انعطاف ‌پذیری از دوام بالایی برخوردار بوده و زمان کاربری مفید نسبتاً طولانی دارند. خصوصاً در مواردی که نیاز به مدفون نمودن تانک مورد نظر وجود دارد انعطاف ‌پذیری کامپوزیت مقاومت آن در مقابل فشار ها و نیروی ‌های اعمالی بالا می ‌برد. به ‌علاوه، به علت خاصیت ضد خوردگی کامپوزیت، مخازن کامپوزیتی در زمین‌ های مرطوب از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

قابلیت جا به‌ جایی مخازن کامپوزیتی:

مخازن کامپوزیتی را می ‌توان در صورت نیاز بار ها جا به‌ جا کرد و در مناطق مختلف از آن استفاده و بهره برداری نمود.

نصب مخازن کامپوزیتی:

مخازن کامپوزیتی را می ‌توان هم به‌ صورت مدفون هم به‌ صورت رو باز (زمینی و هوایی) نصب کرد و همچنین به ‌صورت استوانه افقی و یا در حجم‌ های کوچک‌ تر به‌ صورت استوانه عمودی قابل ‌نصب هستند.

قیمت مخزن آب کامپوزیت:

مخازن کامپوزیت مخازن مناسبی برای نگهداری آب می باشند. در ساخت مخازن کامپوزیت از رزین هایی استفاده می شود که مطابق با استاندارد های جهانی فودگرید هستند و قابلیت تماس با آب شرب را دارا می باشند. قیمت مخزن کامپوزیت متناسب با نوع رزین مصرفی و کیفیت الیافی است که در مخزن استفاده می شود. همچنین ابعاد تانکر و حجم نهایی تانکر و همچنین ضخامتی که قرار است تانکر کامپوزیت کار شود که در وزن نهایی آن تاثیر می گذارد بر قیمت نیز اثر گذار است. همچنین وابسته به این که از مخزن مدولار یا یکپارچه استفاده کنید در قیمت مخزن تاثیر گذار است.

آیا در خصوص مخزن کامپوزیت سوالی دارید؟

گروه تولیدی و صنعتی هلدینگ صنایع برتر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو مخازن ذخیره سازی صنعتی برتر است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.

این یک مقصد یک مرحله ای برای تهیه مخازن کامپوزیت با کیفیت، مخازن استیل، مخازن برافراشته و سایر راه حل های ذخیره سازی است.

مخزن کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر، یک سرمایه گذاری عالی است. مخزن کامپوزیت شرکت هلدینگ صنایع برتر با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در فضای باز سازگار است. برای استفاده های صنعتیو نهادی ایده آل است. مخزن آب کامپوزیت برای جلوگیری از نشت، آزمایش شده و محتویات آن را تمیز و بدون آلودگی نگه می دارد. امروز یکی را نصب کنید و از نیاز های شما در فضای باز برای نگهداری آب مراقبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مخزن کامپوزیت، فرآیند تولید مخزن کامپوزیت و همچنین اطلاع از قیمت مخزن کامپوزیت به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید و یا با کارشناسان و مهندسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

مخزن کامپوزیت

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 92